
Neste feltstevne på Myhrespiten er søndag 7. juni og her står Aron Skytterklubb som arrangør. Dette er også et samarbeid mellom Aron Skytterklubb og Hokksund Pistolklubb. For å få gjennomført feltstevnet trenger vi som tidligere en del funksjonærer ute i feltløypa. Det er behov for funksjonærer til lapping av skiver og dommere/ standplassledere denne søndagen. Torsdagen før er det behov for noen som kan hjelpe til på dugnad med å klargjøre løypa.
Funksjonærskyting
Funksjonærskytingen er for de som bidrar på dugnader til dette arrangementet, og/eller er funksjonær på søndagen. Det vil bli satt opp en liste over alle som deltar på dugnad eller er funksjonær søndag. Står du på lista, skyter du gratis på funksjonær skytingen som avholdes lørdag 6. juni.
Bevertning
På stevnedagen får dere en enkel lunch og ½ l brus hver. Det er mulighet for å få kjøpt grillpølser i kafeen til funksjonær pris lørdag. Lørdag er det også gratis kake og kaffe.
Påmelding
Det er påmeldingen for funksjonærer i Spond, eller alternativt på e-post til: feltoppmann@aronsk.no innen 27. juni. Da blir du ført opp på lista.
NB: Det er viktig at du skriver opp fullt navn, mailadresse og telefonnummer slik at det blir enkelt for oss å komme i kontakt med deg.
Nybegynnere ved Aron, som har behov for å leie klubbvåpen, gir beskjed om det ved påmelding.
På dette stevnet har Aron Klubbmesterskap i Magnum 1, i tillegg til at det er KM og DM i Magnum 1.
Kristin Wang
Feltoppmann – Aron SK
