Her er en siste oppdatering til funksjonærene før NM begynner på mandag. Håper alle har kontroll på egen våpenkontroll og funksjonærskyting i helga. Alle våpen skal gjennom våpenkontroll før start og denne finner dere på baksiden av klubbhuset til HPK, ved 25-metersbanen. Alle funksjonærene får utdelt 2 funksjonær t-skjorter hver og alle deltakere mottar en konvolutt med diplom, klistremerker og deltakergave. Fint om de som har mulighet ordner dette før mandag.
Vaktlistene for Standplass 6 er nå på plass, Link: Vaktliste for felt NM 2025. Det har vært noen justeringer etter tilbakemeldinger og oppmøtetidspunkt er satt til 1 time før første lag går ut. Hvis noen i klubben har mulighet til å stille som lappe-mannskap tirsdag formiddag eller fredag formiddag, så vil det bli satt stor pris på. Dere som har oppgaver for HPK, må sjekke egne vaktlister der.
Det 22 påmeldte skyttere fra Aron Skytterklubb og det blir påmeldt 25 lag, som er mellom 1 og 7 lag i de ulike grenene. Gi beskjed til feltoppmann (97548892) om du ikke stiller i de øvelsene du er påmeldt, så kan jeg kanskje omrokkere på lagene.
Funksjonærparkering: På ‘Månen’ 1 time før første start. Der må bilen bli stående til arrangementet er over for dagen. Funksjonærer skal IKKE parkere på skytterparkeringen ved innkjøringen til arenaen. Avtal samkjøring, alternativt fra Rakkestadseterveien 263. Dette kan vi avtale i Spond.
Det er funksjonørmøte for Standplassledere og dommere hver morgen 30 minutter før første lag går ut.
For annen praktisk informasjon se instruks for standplass og bruk gruppen i Spond.
Link til websiden for felt NM 2025 for praktisik info, startlister etc: https://www.nmfeltpistol2025.no.
Med vennlig hilsen
Kristin Wang
Feltoppmann – Aron Skytterklubb, Drammen
Mobil: +47 975 48 892

